Webinarium dla seniorów
„Bezpieczny senior - jak nie dać się oszukać w Internecie”
Webinarium jest organizowane w ramach projektu edukacyjnego Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku - CEDUR we współpracy z Minister do spraw Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.
Data: 21 stycznia 2025 roku
Organizator: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Dla kogo?
Webinarium jest skierowane do seniorów oraz ich opiekunów, aby zwiększyć świadomość i uwrażliwić tę grupę społeczną jako szczególnie narażoną na działania cyberprzestępców.
Cel:
Celem webinarium jest zwiększenie poziomu świadomości seniorów oraz ich opiekunów odnośnie do
zagrożeń pojawiających się w cyberprzestrzeni.
Harmonogram:
-Logowanie uczestników – od 16:45.
-Rozpoczęcie webinarium – o 17:00.
-Zakończenie webinarium – o 18:45.
Zgłoszenia:
-Przyjmowanie zgłoszeń – wyłącznie za pośrednictwem elektronicznego formularza zgłoszeniowego dostępnego pod adresem www.knf.gov.pl na podstronie „Edukacja finansowa/Seminaria CEDUR”.
-Potwierdzenia możliwości uczestnictwa zostaną przesłane – do 20 stycznia 2025 roku.
-Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium.
W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.
-W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, bibliotek itp.). W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.
Informacje techniczne:
W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W webinarium można
uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację. Szczegółowe informacje techniczne
dotyczące dołączenia do webinarium zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości uczestnictwa
oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie.
Materiały:
Uczestnicy spotkania otrzymają prezentację. Prezentacja zostanie wysłana na adresy e-mail podane
podczas logowania do webinarium.
Opłaty:
Udział w webinarium jest bezpłatny.
Kontakt:
W sprawie webinarium prosimy o kontakt na adres e-mail: cedur@knf.gov.pl podając w temacie wiadomości tytuł i datę wydarzenia.
Prelegent:
Paweł Piekutowski – kierownik Departament Cyberbezpieczeństwa Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
Więcej informacji: https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=91575&p_id=18
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!